søndag 13. mars 2011

KORT MED ESKE INNI - TUTORIAL

Jeg har lagd et bryllupskort med eske inni.
Tutorialen finner du HER.

Kortet måler 12 x 12 cm. Den har fått en rygg på 4 cm.
Esken som er festet inni kortet måler 11 x 11 cm. Den er 3cm høy.
Jeg har skrevet en personlig tekst til brudeparet inni kortet.
Stempelteksten er fra Stempelglede. Denne er embosset med clear embossing.
Teksten er så staset ut med Spellbindersramme.
Inni rondellene er det festet et hjerte.
Inni esken har jeg stemplet med tekst fra Stempelglede. Denne er også embosset.
"Til Brudeparet" er også fra Stempelglede.
Jeg har festet et par små røde krystallhjerter på dette tekststemplet.
Teksten er staset ut med Spellbindersramme.
Jeg har pyntet med bomster fra Hjerteboden og Kort og Godt.
Kortet holdes lukket med bånd fra Kuttut.
Rundt kantene har jeg hatt Stickles Gold.
Perlebånd (små), rondeler og krystallhjerter er fra Kuttut.
***
HA EN FLOTT KVELD!


6 kommentarer:

  1. Lekker eskekort du hadde laget her. Nydelig pyntet og veldig forseggjort. Takker for at du deler med oss og du er utrolig flink:)

    SvarSlett
  2. WOW så flott denna asken var!!! Superläcker,
    Ha en bra kväll....

    SvarSlett
  3. OMG Randi, what a absolut gorgeous creation. Superrrr.
    Hugs, Yvon

    SvarSlett
  4. Wow, vilken superfin ask du gjort!!

    SvarSlett
  5. Åhhh, så elegant og romantisk en æske... nydeligt pyntet

    God mandag!!!

    SvarSlett
  6. Ah - NYDELIG! Kan ikke si mer :o)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-