mandag 21. mars 2011

ESKE-KORT - KONFIRMASJON

Enda et eske-kort i en mindre utgave.
Kortet måler 11 x 9 cm. Jeg har lagd en rygg på 4 cm.
Esken inni kortet måler 10 x 8 cm og er 3 cm høy.
Jeg har brukt mønsterpapir fra Tim Holtz.
Esken er pyntet med blomster fra forskjellige produsenter.
Blomstene har fått Star Dust på seg.
Jeg har brukt tekststempel fra Stempelglede foran på kortet, og i bunnen på esken.
Kantene på kartongen og mønsterpapiret har fått Stickles Gold rundt seg.
Rammen er fra Scrapiniec.
Jeg skal prøve å legge ut beskrivelsen med mål på dette prosjektet i morgen....
Kortet holdes lukket med bånd.


HA EN FIN DAG!

9 kommentarer:

  1. Det var kjempe lekkert Randi :)

    Ha en fin ettermiddag!

    Klem, Veronique

    SvarSlett
  2. Wow your card box is so beautiful. I love it. I love everything you create!
    Hugs Bonnie

    SvarSlett
  3. Hej :-) wow hvor er det en flot æske du har lavet. jeg må indrømme at jeg er helt vild med dine æsker. Ha en god dag. Knus

    SvarSlett
  4. Præcis som alle dine andre æsker, er også denne helt aldeles vidunderlig. Jeg er VILD med dine æsker og er lige nu, med hjælp fra din tutorial, igang med at lave en selv, som skal bruges til et sølvbrýllup på lørdag.
    Du er altså helt fantastisk til altered art og alle dine kreationer er bare smukke og meget stilfulde. Jeg følger dig tæt og glæder mig hver gang der kommer nyt fra dit kreative hjørne.
    Håber du må få en rigtig god dag.
    Knus

    SvarSlett
  5. Igen en total lækker æske du har lavet. Der er ingen der som du kan lave æskerne Supersmukke! Den ramme du har brugt på denne her er bare fantastisk, det må jeg vist ind og kigge nærmere på på den side du linker til. Tak for du altid inspirerer.

    SvarSlett
  6. Lekker eske igjen fra deg og gleder med til du legger ut malen. Takker for at du er så snill og deler med oss andre:) Klem Bente

    SvarSlett
  7. Det var en utrolig flott eske!
    Liker fargene og pynten kjempegodt.

    SvarSlett
  8. What a marvellous box !!!!!! bravo !!!

    SvarSlett
  9. Igen en super flot æske... skønne farver og så fint pyntet. Tak for din inspiration og fordi du vil dele dine ideer.

    Ha en dejlig dag

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-