torsdag 8. desember 2016

Eske til gavekort med forsegling - Tutorial

I år blir det ikke bare pakker under juletreet. Til noen skal jeg gi penger eller gavekort. 
I den forbindelse synes jeg det ble litt kjedelig med å putte det i konvolutter, 
derfor lagde jeg esker med forsegling. 


Scroll ned så finner du beskrivelsen. 


Reinsdyret har fått både øye og nese. 
Bildet nedenfor viser forseglingen. 


Utstyrsliste:
Matchbox-dies fra Sizzix og Frozen Forest. 
Stempel fra Papirdesign og kaBoks. 
Under esken har jeg stemplet med Til/Fra.


Legger denne til utfordringen hos:


Beskrivelse: 
Jeg starter med på pynte "skuffen" i esken.
Denne esken måler cirka 6 x 9 cm. 

Jeg skjærer til to strimler i passende størrelse og lager brettekant som vist på bildet under. 
Disse limes på oppå esken.

Så fester jeg "flippen" på skuffen.

Jeg skjærer til paneler og staser ut en figur for å pynte esken.
Jeg har også stemplet på God Jul.
 

Så limer jeg det hele oppå esken og pynter med bling.

Ingen kan åpne denne uten at det synes...... :)

Lykke til!

3 kommentarer:

  1. Flott eske og en kjempefin idé :))
    Takk for beskrivelsen!

    SvarSlett
  2. Knall flott eske! Takk for du deler! Klem ;)

    SvarSlett
  3. Veldig flott eske!!
    Takk for at du deltok hos NSHK.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-