onsdag 7. desember 2016

Eske med Snøball-sjokolade - Tutorial

Da har jeg laget en tutorial på denne esken med plass for en "Snøball-sjokolade" inni.
Scroll ned for tutorial. 


Jeg har brukt mønstarpapir fra Craft&You Design


Jeg har pyntet med perlebånd inni esken. 


Blomstene har blitt frostet. 


Jeg har brukt Snø-baller fra Freia. De passer perfekt og er veldig gode.


Utstyrsliste:
Craft&You Design: Mønsterpapir.
WOC: Blomster.
Ellers: Spellbinders, perlebånd, stickles, Snow Writer. Stempel fra kaBoks. 

Her kommer beskrivelsen: 
Skjær ut et rektangel på 17 x 19 cm, lag brettekant 4 cm inn på hver side, og klipp til som bildet viser under.

Brett kantene og lim A mot B på alle hjørner. 


Bunnen av esken er ferdig. 


Skjær ut et rektangel på 13 x 15 cm, lag brettekant 2 cm på alle sider,  klipp til slik bildet viser under. 


Vil du ha mønsterpapir på dette så skjær det til og legg dette oppå før du staser ut der sjokoladekulen skal ligge. 


Jeg bruker Spellbindersramme når jeg skal stase ut. Denne sirkelen er 4,2 cm i diameter. 


Jeg setter et stempel, og staser ut en pyntekant rundt sirkelen.


Brett og lim A mot B på alle sider. 


 

Før jeg setter denne ned i esken, dekker jeg esken med mønsterpapir utvendig og innvendig.


Lokk: 
Skjær ut et rektangel på 16 x 10,5.
Lag en brettekant 4 cm inn på denne. Brett til.


Bunn:
Skjær til et rektangel på 10 x 12 cm.


Lim bunnen under esken og lim lokket på som vist under. (A mot B).


Da er det bare å pynte.

Lykke til!


7 kommentarer:

  1. Så kreativ og stilig eske du har laga!

    SvarSlett
  2. den er virkelig flot, den vil jeg også prøve at lave en dag, tak for inspirationen :)

    SvarSlett
  3. Knallstilig og takk for at du deler 😁

    SvarSlett
  4. Knallstilig og takk for at du deler 😁

    SvarSlett
  5. Åh, kjempefin! Takk for du deler! Klem ;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at du deler tutorialen på den flotte boksen du har laget :)
    Denne må prøves :)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-