onsdag 11. desember 2013

DT Vilda Stamps - GOD JUL/ MERRY CHRISTMAS

 
 Da har jeg laget et ganske så enkelt julekort i Clean and Simple-stil.
 

Tekst-stempelet finner du i nettbutikken hos Vilda Stamps. Stempelpakken heter:
Norska jultexter 1
 
 
Jeg har brukt embossing-folder fra Tim Holtz. Etter embossingen har jeg farget forsiktig med stempelpute fra Colour Box.
 

Jeg har festet små bling i hver snøkrystall.
Charms fra Storyteller.


Jeg har surret hyssing nede rundt kortet og bundet på en snøkrystall.

 
Jeg legger dette til utfordringen hos:
 
 

Ha en fin kveld!
 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et smukt og enkelt kort, du har lavet her, og så er det virkelig elegant også.

    SvarSlett
  2. Love the blue ink in the snowflakes! So glad you joined us at CASology this week!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-