torsdag 12. desember 2013

DT Vilda Stamps - Gavepakke med lys og fyrstikker

En gavepakke med lys og fyrstikker.
 
 
Jeg har brukt stempel fra Vilda Stamps og stempelpakkene heter:
 
Norska jultexter 1
og
Jul 2011.
 
 
Minner igjen om at du finner Vilda Stamps i en rekke norske nettbutikker.
 

 
Rundt kantene har jeg svertet med Dark Brown og Black.
Jeg har ellers brukt: mønsterpapir fra Fab Scraps, dies "God Jul" (finner du hos North Star Stamps), bling fra WCO, Stickles; Golden Rod og gulltråd som jeg kjøpte i Riga.
Lys og fyrstikkeske er pakket inn i cellofan-papir.
 
 
Jeg legger denne til utfordringen hos:
 
 
 
Ha en fin dag!
 

3 kommentarer:

  1. Oh this looks sooooo pretty Randi! Hugs! MOjca

    SvarSlett
  2. This is such a wonderful creation! I love the glittered edges, so pretty! Thanks for joining Loves Rubberstamps Challenge :)

    SvarSlett
  3. Beautiful project! I love the background and the pretty star! Thanks so much for joining our challenge over at Loves Rubberstamps! :)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-