tirsdag 15. desember 2009

EN ESKE TIL GODE VENNER

Jeg har laget en eske til noen gode venner og naboer. Tenkte å gi den i førjulsgave.
Esken måler 15 x 16 cm, og er 3 cm høy. (Tutorial her).
Jeg har tenkt å fylle esken med sjokolade-hjerter.
Jeg har brukt stempel fra Stempelglede og staset ut med spellbinders-ramme.
Svertet kantene med blekk og hatt på litt glitter-lim.
Jeg har brukt:
Bazzill og kartong
blomster fra diverse
perler
spellbinders
stempel fra Stempelglede
bånd
glitter-lim av typen Ranger Stickles: Gold og Star Dust
Ink; Color Box; Creamy Brown og Dark Brown
Ha en herlig dag!!!

18 kommentarer:

  1. Sier som Torill og som selv har sagt utallige ganger. NYDELIG igjen!

    SvarSlett
  2. Er vild med alle dine smukt dekorerede æsker , de er såååå nydelige

    SvarSlett
  3. Alltid lika vackra ting när man tittar in.. :)
    Kram

    SvarSlett
  4. Så nydelig eske Randi! Kjempeflott pyntet! Ble stilig med de tegnede strekene rundt om og mmed perlene. Likte Spellbindersrammen veldig godt, denne ser det nesten ut som jeg må skaffe meg;)
    klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Oi,oi sååååå flotte esker du lager:-)...Har kikket i bloggen din og jeg blir nesten stum av beundring over alt det flotte du har laget!!Jeg skal prøve meg på en eske , så da var det kjempefint at du har lagt ut beskrivelse og mal på hvordan du gjør det!!Tusen takk for du deler!

    Ha en fin søndag:-)

    Klem Mette

    SvarSlett
  6. Wow, denne var jo bare helt nydelig. Måtte ta meg en tur videre i bloggen og se på alle de fine eskene du lager :) Jeg ble virkelig inspirert!!

    SvarSlett
  7. Må bare si du har pynta så mange flott esker at det er en fryd!

    Så vil jeg ønske deg en flott jul!

    Go klem

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig kommentar, koselig at du har vært innom bloggen min:-)

    Ønsker deg og dine en koselig julefeiring:-)

    Klem Mette

    SvarSlett
  9. Vill önska dej och de dina en riktifr GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR.
    Och Tack för all din fina inspiration.
    Julkramar, Brit-Inger.

    SvarSlett
  10. fantastisk, jeg bare elsker stilen din.. Detaljene er bare helt rå. Måtte bare legge meg til som følger av bloggen din, det er vel greit det:)
    Ha en fin lillejulaften, Linda:-)

    SvarSlett
  11. Hei Randi:-)

    Nydelig eske!!
    Håper du har hatt en fin julefeiring så langt!!
    Fortsatt god jul til deg:-))

    Juleklem,
    Astrid

    SvarSlett
  12. Så lekre disse eskene dine,Randi!
    Tusen takk for flott mal og for all inspirasjon!!
    Ha ei fortsatt flott jul,
    klemmer fra Maya :)

    SvarSlett
  13. Du er så dyktig på disse eskene:D! Nok en lekker en;D! Ønsker deg og dine en fortsatt god romjul!
    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  14. Oppdaget bloggen din NÅ! For noen flotte esker og kort du lager, jeg er mektig imponert.
    Godt nyttår!
    Klem Jorunn

    SvarSlett
  15. Nydelige esker du har laget!!
    Kjempekjekt at du deler fremgangsmåten med oss.
    Ha en fortsatt fin romjul og et godt nytt år!

    SvarSlett
  16. Nå har jeg titta igjennom masse på bloggen din igjen. (Er stadig innom her og snuser...!)Må si at jeg nesten er målløs..... Så mye lekkert er det lenge siden jeg har sett! Eskene er så vakre:) Må nok prøve meg på "oppskrifta" di.

    Riktig GODT NYTTÅR til deg. Ser fram til å følge deg videre i 2010:)

    Nyttårsklem,
    Hanne

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-