torsdag 13. desember 2018

Pakkelapper, og en hemmelighet kan røpes

Her er et par pakkelapper i litt shabby-stil, og en STOR hemmelighet jeg nå kan røpe.....


I 2019 får jeg være Gjestedesigner hos det norske stempelbladet Ett trykk!
Som jeg gleder meg!
Om du klikker HER så finner du presentasjonen av meg, samt et "typisk-meg-kort".


På disse pakkelappene har jeg brukt stempel fra Kort og Godt


Pakkelappene er laget av dies fra Papirdesign. 
Jeg har svertet med blekk i forskjellige farger rundt sirkelen.


Utstyrsliste: 
Kort og Godt: Stempel og hamptråd.
Ellers: Dies fra Papirdesign og Craft Passion. Blomster, gesso, pyntebær og ink.


Ha en flott dag!

3 kommentarer:

  1. Såååååå Fortjent! Gratulerer så mye!
    Dette var Nydelige pakkelapper! Alt du lager blir så Lekkert!
    Jeg leter enda etter Julegavepapir med de dyrene på, til sånne pakkelappper du laget i fjor... De var bare såååååå Lekre!
    God Jul!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord! Send meg adressen din, så sender jeg litt av julepapiret.... Tror nok jeg har noe liggende. ;)
      Klem og God Jul til deg også!

      Slett
  2. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-