onsdag 22. mars 2017

Nytt mini-album - samme tutorial

Så ble det enda en album.
Så utrolig skøy og enkelt å lage disse. 


Malen finner du ved å klikke HER. Dette albumet måler 13,5 x 11,5 cm, så jeg har forandret litt på målene. 
Jeg har brukt mønsterpapir fra Craft&You Design - Rose Garden. Du får kjøpt det HER.
Inni albumet har jeg brukt restepapir fra samme serie. 


Blomstene er blitt frostet med snow writer.


Jeg har brukt chipboard  på fremsiden av albumet. 


Utstyrsliste:
Craft&You Design: Mønsterpapir.
Scrap & Craft: Chipboard, blomst, pyntebær og her får du også kjøpt mønsterpapiret. (Du får 10% ut denne måneden ved å legge til RANDI i kodefeltet).
Ellers: Blonde, vokstråd, gesso og snow writer. 


Legger denne til utfordringen hos: 

Ha en fin dag!


11 kommentarer:

  1. looks ever so gorgeous! hugs! Mojca

    SvarSlett
  2. Hei på deg ��
    Eg har nylig oppdaget bloggen din og er så imponert over alt det flotte du lager. Kommer garantert til å følge deg videre ��
    Og det er veldig kjekt at du deler maler over det du lager. Malene/tutorialsene dine er kjempelette å følge ��
    Gleder meg til å se mer fra deg!

    SvarSlett
  3. Enda ett nydelig album.
    Kanskje jeg må prøve meg på et slikt.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  4. Hi - this is such a beautiful album. Love all the elements & the colours are fab.
    Thanks for joining us over at Creative Artiste this month. Hope to see you again - good luck!
    Hugs,
    Bev (DT) x

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert minialbum, en fryd for øyet:)
    Takk for at du scrapper med oss hos Papiplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  6. Nydelig minialbum, mange flotte detaljer. Flott det blei med vokstråden. Tusen takk for at du deltar i utfordringa til Papirplaneten.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  7. The album is amazing! Thank you for participating in our challenge! VCCC.

    SvarSlett
  8. Tusen takk for at du deltar i utfordringa til Papirplaneten.


    ผลบอล

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-