tirsdag 28. februar 2017

Scrap and Craft - Album i shabby chic-stil

I dag blogger jeg for Scrap and Craft, og da har jeg dekorert et album.


Et album i shabby chic-stil med lag-på-lag. 
Du finner materiallisten ved å klikke HER.
Om du legger til koden RANDI når du handler hos Scrap and Craft, så får du 10% rabatt. 
(Varer ut mars 2017).


Panelene har fått gesso rundt kantene, og søm.


"Album" er en chipboard, og her har jeg malt med litt snow writer. 
Albumet holdes lukket med silkebånd. 


Materialliste: 
Scrap and Craft: Mønsterpapir, chipboard, album og blomster. 
Ellers: Gesso, snow writer, volstråd, stensil og søm.


Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Vakkert album, heldig den som får denne.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Er inne og hopper fremsnakk runden til Nordsalten, og det er jeg glad for nå ser jeg. Har ikke så ofte tid blant alle lekser, skole, og jobber til og lese blogger lengre. Men er utrolig glad jeg ikke mistet denne esken, for jøsses, den var virkelig stilig med skikkelig stor ekstra stor S ;-) Og jeg må innrømme at til tross for at jeg er veldig CAS, så havnet den her glatt i inspirasjons mappa mi altså ;-)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-