fredag 25. november 2016

Craft&You Design - Dekorert eske i shabby chic

Det er ikke bare juleprodukter som blir til om dagen.
Her har jeg laget en eske fra bunnen av.


Jeg har brukt mønsterpapir fra Craft&You Design.
Rundt kantene har jeg malt med gesso og bøyd kantene. 


Jeg har brukt rikelig med perlebånd.
Blomstene har fått Snow Writer og Star Dust over seg. 
Bildet er skrevet ut på glossy fotopapir. 
(Uheldig med lyset på bildet nedenfor....).


Utstyrsliste: 
Craft&You Design: Mønsterpapir.
WOC: Blomster. 
Ellers: Snow Writer, perlebånd, gesso, chipboard, halvperler og vokstråd. 


God helg!

4 kommentarer:

  1. Vakker eske..romantisk! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Den er bare så smuk.. Du laver nogle virkelig smukke ting, og jeg nyder at surfe rundt på din side og nyde og se på alle de smukke ting du laver;);)..
    Jeg ville ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul og godt nytår;);)
    Knus her fra DK;);)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-