tirsdag 24. mai 2016

Konfirmasjonsgave - eske med mange minner

I helga hadde vi konfirmant her i huset. En helt fantastisk dag!
Vil benytte anledningen til å takke alle som gjorde denne dagen helt spesiell og magisk!


I den forbindelse hadde jeg laget en eske til han med 35 LO'er i. Opp gjennom årene har jeg skrevet ned morsomme ting han hadde sagt og merket med dato for hendelsen. Så fant jeg bilder av han i det tidsrommet tingene hadde blitt sagt. Hver LO måler 15 x 15 cm. Her er resultatet:


Esken måler cirka 16 x 16 cm og er cirka 16 cm høy.
Jeg har pyntet med blomster og pynt fra Wild Orchid Crafts. 


Mønsterpapiret jeg har brukt på hele prosjektet er fra Craft & You Design. Jeg har lagt på litt Snow Writer her og der for å få en litt shabby-look. 


Også innvendig har jeg kledd esken med mønsterpapir.


Både lokk og bunn.


Her er 35 LO'er -hver og en med en humoristisk historie på.
For de av dere som har små barn så oppfordrer jeg dere til å skrive ned morsomme ting som blir sagt. Jeg hadde aldri klart å huske dette om det ikke hadde vært nedskrevet..... 



Utstyrsliste: 
Wild Orchid Crafts: Blomster, pyntebær, charms, halvperler og perlebånd.
Craft & You Design: Mønsterpapir. 


Ha en fin dag! 

6 kommentarer:

  1. For en fantastisk gave! Nydelig laget, og virkelig noe å ta vare på ❤
    Klem, Maya

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig eske! For en flott gave😊

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott eske - og gave!

    SvarSlett
  4. Just saw this and it is fantastic! Very nice!

    SvarSlett
  5. Gjennomført lekker! For en gave og for et minne��

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-