mandag 30. mai 2016

Happy News! - PÅ NYTT DESIGNER TEAM

Snakk om å være heldig!!!
Jeg har visst det en stund, men har ikke kunnet røpe hemmeligheten før i dag.......


For en tid tilbake fikk jeg spørsmål om jeg ville være med på Designer Teamet til 
Selvfølgelig ville jeg det!!!


Jeg er utrolig glad i alt de har av mønsterpapir. 
Du finner en smakebit av kolleksjonene deres ved å klikke HER.


Her har jeg laget et konfirmasjons-kort med mønsterpapir nettopp fra 
Har malt med litt gesso for å få en shabby chic-look.
Har ellers pyntet med blomster og bling fra Wild Orchid Crafts.


Innvendig har jeg stemplet med stempel fra Stempelglede


Utstyrsliste:
Craft&You Design: Mønsterpapir. 
Wild Orchid Crafts: Blomster, pyntebær, halvperler og bling. 
Stempelglede: Tekststempel: "Magi......".
kaBoks: Stempel: "Til konfirmanten".
Ellers: Clipboard, vokstråd, bånd, gesso, Snow Writer og Star Dust. 

 

Ha en flott dag!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med DT plassen hos Craft & You Design.
    Det er en plass du fortjener. Elsker måten du lager både kort og esker på.
    Nydelig dette siste kortet du har laget.

    Ønsker deg en fin mandag og fin uke.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse Randi! Vel fortjent for du er knakende dyktig :-) Klem

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-