tirsdag 26. mai 2015

DT Wild Orchid Crafts - Boks med sjokolade - Tutorial

Jeg har dekorert en blikkboks og fylt den med mange sjokoladehjerter inni.
Jeg har også lagt ut fremgangsmåten på denne.
 
 
Jeg har dekorert den med blomster, bling og perle-strenger fra Wild Orchid Crafts.
 

Tutorialen og innholdet i boksen finner du HER.
Lokket har fått rikelig med både blomster og perlebånd på seg.

 
 Jeg har brukt:
Wild Orchid Crafts: Blomster, bling og perle-strenger.
Vilda Stanps: Gratulasjonsstempel.
Ellers: Perlebånd, MS-puncher og 3D-limputer.
 
 
Jeg legger denne til utfordringen hos:
 
 
Takk for titten!

7 kommentarer:

  1. WAUW du har som altid formået at lave et helt mesterstykke her Randi. Hvor er det flot og gennemført med rigtig mange super lækre detaljer overalt.
    Tusind tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  2. Så nydelig som alltid fra deg,
    du har et opphav av flotte ideer,
    klem Bente:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott og en fantastisk ide! Takk for inspirasjon ! Klem :)

    SvarSlett
  4. aå utrolig nydelig da. Et herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrappiness, klemm DT Jorunn

    SvarSlett
  5. Herlig boks du har lagd:) Takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness

    SvarSlett
  6. Delikat og flott boks du har dekorert:)
    Liker godt alle blomstene og perlene du bruker på dine prosjekter:)
    Ønsker deg en fin helg:)
    Clenzy Karin D

    SvarSlett
  7. Lekker boks! Morsom vri med lokk til :)
    *Helen*

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-