tirsdag 7. april 2015

DT Wild Orchid Crafts - Takk!

Jeg håper alle har hatt en flott påske!
I dag vil jeg vise et kort jeg har laget og pyntet med masse blomster fra Wild Orchid Crafts.
 
 
Blomster og pynte-bær har fått litt gesso på seg.
Panelene og motivet er sydd på med maskin, og også her har jeg brukt litt gesso.
Som bildet viser, så ble dette også et" lag-på-lag".
 
 
Kantene er rufset til for å få en litt shabby chic.
 
Jeg har brukt:
Wild Orchid Crafts: Blomster og pynte-bær.
Ellers: Mønsterpapir fra Maja Design. Gesso og osteklut.

 
Jeg legger denne til utfordringen hos:
 
 
 
Ha en fin dag!

9 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Kjempefint motiv! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Så fint kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  3. Lekkert som alltid.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  4. Lovely work, very beautifully made
    has great colors

    SvarSlett
  5. Lekkert og nydelig laget med blomstene!

    SvarSlett
  6. Lekkert kort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  7. Hej Randi,
    Alltid lika kul att besöka din blogg; du har en sådan skön stil. Jättemysigt kort med vacker bild; tack för att du deltar hos LLC den här månaden.
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-