lørdag 7. mars 2015

Eske fylt med sjokolade

 
Jeg har dekorert denne esken rikelig med blomster og pynte-bær. 
 
 
Alle blomstene finner du i nettbutikken hos Wild Orchid Crafts.
"GOD HELG" er staset ut med alfabet-die fra kaBoks.
I dette settet finner du også bokstavene
"Æ, Ø og Å".
 
 
 
HER finner du forhandlerliste til kaBoks.
Jeg har festet noen halvperler litt her og der på esken.
 
 
Esken er fylt med marsipan-brød og skal gis til en god venn.
 


 
Jeg har festet en knott fra Tim Holtz for lettere å åpne esken.
 
 
Blomstene har fått "frost" over seg.
 
Jeg har brukt:
Wild Orchid Crafts: Blomster, pynte-bær og perler.
kaBoks: Alfabet-dies.
Ellers: Candy-glitter og knott fra Tim Holtz, gesso og "frost".
 
 
Jeg legger denne til utfordringen hos:
 
 
 
Ønsker alle en riktig god helg!
 

5 kommentarer:

  1. Mmmm, heldig er den som er mottager av denne!! Vakker eske og godbiter som jeg kan like inni ! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Uh sikken en lækker æske, og her mener jeg både indhold, men bestemt også æsken selv.
    Super lækkert, at der er nogen der endelig har lavet et alfabet , som også indeholder Æ, Ø og Å, det har vi godt nok manglet.

    SvarSlett
  3. God søndag Randi. Foe en flott eske du har laget og den inspirerer. Kan jeg spørre hvor du har fått esken fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelige ord!
      Den dekorerte esken er en konfekteske fra Anton Berg. :)

      Slett
  4. Nydelig eske, heldige den som får den. Du e virkelig flink med dekoreringen.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-