mandag 23. februar 2015

DT kaBoks - Tag

Det går mot lysere tider, og påsken nærmer seg.....
 
 
Jeg har laget en tag for å henge på en liten påske-gave.
Jeg har brukt dies fra kaBoks.
Forhandlerliste finner du HER.
 
 
Jeg har lagt lag på lag med mønsterpapir, og brukt gesso.
 
 
Jeg har brukt:
kaBoks: Dies.
Wild Orchid Crafts: Blomster.
Ellers: Motiv fra Lunagirl, mønsterpapir fra Maja Design, gesso og bånd.
 
Også denne lille kyllingen finner du i settet.
 
 
Jeg legger denne til utfordringen hos:
 

 
Ønsker alle en flott uke!
 

5 kommentarer:

  1. aww how cute, super skøn tag

    SvarSlett
  2. En fin tag med et fint bilde på:)
    Var fin den diesen du har brukt rundt bildet:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Hvor er det et sødt tag, du har lavet. Skal da vist ha tjekket de dies ud her

    SvarSlett
  4. Så stilig! Likte den dien..Sjelden bruk for påskekort, men denne var herlig! Klem ;)

    SvarSlett
  5. Gorgeous card Thanks for joining us at CFAS. Hugs Tina (DT) xx

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-