mandag 3. november 2014

DT Vilda Stamps - Siste prosjekt

Jeg har laget et julekort med dette herlige nissemotivet.
 
 
Både motiv og tekststempel finner du i nettbutikken hos Vilda Stamps.
 
 
Rundt kantene på kortet har jeg malt på crackle paint.
Motivet er malt med Distress Ink på akvarellpapir.
 
 
Jeg har brukt:
Stempelmotiv og tekst fra Vilda Stamps.
Dies: JoyCrafts, Go Kreate og Spellbinders.
Mønsterpapir fra Maja Design, bling fra WOC og crackle paint.
 
 
Dette er mitt siste bidrag som DT hos Vilda Stamps. Men, jeg kommer selvfølgelig til å bruke disse flotte produktene også i fremtiden.
Jeg takker så mye for meg. Det har vært en flott tid sammen med dere!
 

 
Jeg legger dette kortet i utfordringen hos:
 
 
Ha en fin dag!
 

 

10 kommentarer:

  1. Hei så flotte julekort og må nok prøve meg med noen og takk for tips

    SvarSlett
  2. Et super lækkert kort her igen Randi, de vil helt sikert komme til at savne dig mange gange her også, dit arbejde er altid såå fantastisk flot.

    SvarSlett
  3. Åh, nydelig kort igjen! Det blir så flott med maling, mer liv liksom! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  4. Good posting by more visitors,its give chance to share different knowledge.i am so impressed by this blog shared information
    Premium Sms Provider In Cuttack, Bulk SMS Software provider in Cuttack

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort!
    Klem, Merete

    SvarSlett
  6. Dette var et virkelig lekkert julekort Randi! Tusen takk for at du deltar på Papirdesigns novemberutfordring! Klem fra Cathrine

    SvarSlett
  7. Lekker fargelegging og liker "klattene" med hvitt sammen med snøkrystallene :) Tusen takk for ditt bidrag til utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

    SvarSlett
  8. stilig fasong, og lekkert med sne bak snefnuggene :o)
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
    klem pia

    SvarSlett
  9. Kjempeflott kort. Likte alt!! Takk for at du ble med på utfordringen til Papirdesign i november.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-