onsdag 3. september 2014

DT Vilda Stamps - Gratulasjonskort

Her kommer et gratulasjonskort.
Jeg kan ikke for det, men jeg synes motivet er bare herlig. Virkelig ett av favoritt-stemplene mine.
 
 
Motivet og teksten ("Gratulerer") finner du i nettbutikken hos Vilda Stamps.
Motivet er malt med Distress Ink på akvarellpapir.
 
 
Kortet holdes lukket med silkebånd.
 
 
Jeg har brukt:
Motiv- og tekststempel fra Vilda Stamps.
Dies fra Joy Crafts.
Mønsterpapir fra UHK Gallery.
I tillegg har jeg brukt blomster, silkebånd, osteklut, Stickles; Golden Rod og crackle paint.
 

 
Jeg legger denne til utfordringen hos:
 
 
Ha en fin dag!
 


1 kommentar:

  1. Rigtig sejt kort Randi, og super aktuels eftersom alle synes at være på skrump for tiden ha ha ha

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-