mandag 5. mai 2014

Dåpskort - Ett trykk

Dette dåpskortet laget jeg til aprilutgaven i Ett trykk.
 
 
Kortet måler 8 x 14 cm, og har en rygg på 1 cm.
 
 
Alle stempeltekstene jeg har brukt finner du i nettbutikken hos North Star Stamps.
Kortet holdes lukket med organzabånd som er limt fast under panelene.
 
 
Inni kortet har jeg laget plass for en pengegave.
 
 
Jeg har brukt:
Mønsterpapir fra UHK Gallery.
 Blomster fra WOC. Blomstene har fått Star dust over seg.
Dies; Spellbindersrammer og Joy Crafts 6002/0257.
Jeg har hatt Stickles; Golden Rod rundt kantene på kortet.
Av blekk har jeg brukt: Momento; Rich Chocoa, Color Box; Eggshell White og Wisper Grey.
 
 
Ha en flott uke!

2 kommentarer:

  1. Atter et super flot kort Randi, dine kort er bare altid sååå smukke, og sådan er det her bestemt også. Rigtig smukt arbejde.

    SvarSlett
  2. Very interesting, ingenious and beautiful color. Regards

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-