torsdag 5. desember 2013

DT Vilda Stamps - Boks med sjokoldehjerter

En dekorert boks fylt med sjokoladehjerter.
 
 
Jeg har brukt stempel fra stempelpakken: Norska jultexter fra Vilda Stamps.
Minner om at du finner stempler fra Vilda Stamps i en rekke norske nettbutikker også.
Boksen har jeg pakket inn i cellofan.

 
Jeg har brukt blomster og bling fra WOC, charms, hyssing, bånd og mønsterpapir fra UHK Gallery.

 
På tagen har jeg stemplet med snøfnugg som også finnes i stempelpakken.
Her har jeg festet en bling inni. Jeg har for øvrig stemplet og embosset med Clear embossing-pulver.

 
Ha en fin dag!
 

1 kommentar:

  1. En veldig koselig julegave. Og så likte jeg så godt hvordan du har dandert rosene på boksen. Ha en fortsatt god førjulstid!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-