torsdag 10. oktober 2013

DT North Star Stamps - Utfordring og DT-Call

Da er det blitt den 10. oktober, og klart for en ny utfordring hos North Star Stamps.
Du kan lese mer om utfordringen HER.
 
 
Jeg har laget et enkelt kort. Stempelet er fra North Star Stamps.
Et utrolig kjekt stempel å ha når man har glemt, eller blir for sen med å gratulere....
Jeg har kun brukt kartong, tørr-embossing og Spellbinders-rammer.
 
 
Ikke ofte jeg lager så enkle kort, men det var skøy! :)
 
 
 
Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Oh this is really pretty Randi! Such lovely embossing. Hugs! Mojca

    SvarSlett
  2. Hvor er det flot! Og farverne står så flot til hinanden. Jeg må se at få gang i mine embossing folders, så mange tak for inspirationen! :-)

    SvarSlett
  3. Pardzo beautiful work.
    Wonderfully made ​​and lovely-presented
    I love it.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-