mandag 5. august 2013

Gave til brudeparet - Tutorial

En eske til pengegave.
 
 
Denne esken måler 12 x 12 cm og er 3 cm høy.
Jeg lagde en beskrivelse på dette gavesettet som var i juni-nummeret hos Ett trykk.
Tutorialen finner du HER.
 
 
Alle tekststemplene som er brukt her finner du i nettbutikken hos North Star Stamps.
Minner om utfordringen som North Star Stamps har i sommer;
 
 
 
Inni esken har jeg lagt et kort på størrelse 11 x 11 cm.
 
Under lokket på esken har jeg stemplet og staset ut med Spellbindersramme,
Rundt kantene har jeg hatt på Stickles; Golden Rod og halvperler.
 
 
Både på esken og på kortet har jeg brukt rikelig med perlebånd.

 
På blomstene har jeg hatt på Crakle Paint og Stickles; Star Dust.
 
Også her, på fremsiden av kortet, har jeg festet halvperler rundt tekststempelet.

 
Inni kortet har jeg festet silkebånd under panelene for å holde pengegaven på plass.
 
 
 
I bunnen av esken har jeg også stemplet en tekst.
 
 
Ha en fin dag!
 

9 kommentarer:

  1. Wauw, hvor er den smuk!! Helt fantastisk gennemført og lækker!!

    SvarSlett
  2. WAUW hvor er den bare smuk Randi. Du har helt sikkert overgået dig selv her igen. Der er helt sikkert nogen, som bli´r rigtig glade, når de modtager denne smukke gave.

    SvarSlett
  3. So, so gorgeous.
    Hugs, Yvon

    SvarSlett
  4. En kjempenydelig eske og et tilhørende kort:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  5. jag måste fråga dig var du köper dina vackra pärlband?
    Är det från Panduro?

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-