mandag 10. juni 2013

DT North Star Stamps - Ny utfordring

Da er det klart for en ny utfordring hos North Star Stamps.
 
 
HER kan du lese mer om denne.
 

Jeg har laget et bryllupskort med stempler fra North Star Stamps.

 
Jeg har brukt: Blomster fra WOC, Spellbindersrammer, bånd, og perlebånd. Halvperler, Stickles: Star Dust og Golden Rod. Blomstene har fått litt Crackle Paint over seg.
 
 
Jeg har stemplet en tekst inni kortet, og laget skrivefelt.
På konvolutten har jeg stemplet et brudepar.
 
 
Jeg legger denne til utfordringen hos:
 
 

 
HA EN FLOTT UKE!


 

6 kommentarer:

  1. What a beautiful card.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  2. Så lekkert, elsker perlene og blomstene. Flott tekststempel. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Just lovely. I love wedding cards. This one is beautiful and will be cherished by any bride and groom. TFS...
    Hugs...Leanne

    SvarSlett
  4. Like flott som alltid fra din kant:)
    Ha en fin uke.
    Hilsen cathrine

    SvarSlett
  5. Delikat og nydelig. Flott danderte blomster:)
    Ønsker deg en fin onsdagskveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  6. Hey sweetie this is just "Stunning" a really gorgeous creation...

    Thank you for joining us at Wild Orchid Craft's this time...

    Huggles Pops x x x

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-