mandag 26. november 2012

Gjestedesigner hos Studio75.pl - Staffelikort

Jeg er så heldig å få være gjestedesigner hos Studio75.pl
 
 
Her finner du utrolig masse flott mønsterpapir og andre ting.
Rask levering og god service.
 
 
Jeg har brukt mønsterpapiret winter time 05.

 
Jeg har brukt tekststempel fra North Star Stamps.
Blomster fra WOC. Ellers har jeg brukt Spellbindersrammer, Stickles Silver og Star Dust,
Crackle Paint og dise fra Magnolia.

 
Jeg har også laget plass for å skrive en personlig hilsen.

 
Jeg legger dette til utfordringen hos:
 
 
 
Ha en fin dag!
 
 
 

7 kommentarer:

  1. And as usual you´ve made an outstanding creation here. Your card is stunning Randi, and I just love the dies and the color, you´ve used here. Simply stunning.

    SvarSlett
  2. Et lekkert julekort i Randi stil:)
    Ønsker deg en fin mangdagskveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort. Den hvite, firkanta ramma var virkelig lekker. Likte godt blomsterpynten din. :-))

    SvarSlett

  4. Meget smukt. Tak for din deltagelse i udfordringen på card and scrap. DT Sanne

    SvarSlett
  5. Så utrolig nydelig julekort!!

    SvarSlett
  6. Wow Randi ---this is BEAUTIFUL!!!! Lovely easel card and they are so treasurable!! Love how you hid the message area ;)
    Thanks for joining in the Winter fun at Creatalicious---good luck
    Holiday hugz

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-