mandag 22. oktober 2012

That's What Friends Are For

Et kort med Magnolia-motiv.
 
 
Et motiv jeg har hatt liggende i "evigheter", men ikke fått prøvd meg på.
Bak motivet har jeg puttet en tag.
Jeg har festet et sølvhjerte på sløyfen.

 
Jeg har malt med Distress Ink på akvarellpapir.
Alle tekststemplene finner du i nettbutikken hos North Star Stamps.

 
Jeg har brukt rammer fra Spellbinders, blomster og bling fra WOC og dies fra Magnolia
Rundt kantene har jeg hatt Stickles i gullfarge.

 
Rundt tekstemplet og skrivefeltet inni kortet, har jeg tegnet en bord.
Dette tekststempelet synes jeg er utrolig flott! 

 
Jeg legger dette til utfordringen hos:
 
MDUC: #169; Inspired by a song (That's What Friends Are For)
 
 
 

Ha en flott dag!

6 kommentarer:

  1. Å himmel dette var nydelig.
    Flotte farger du har brukt og nydelig pyntet.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Nyyyyyyydelig.. Vakker Fargelegging.. Og det var skikkelig Akvarell.. Falt helt pladask.. Nydelig farge på den kjolen.. Lekkert altså.. Og Vakkert pyntet... -Enig.. diktet inni var Flott.. Å så likte jeg så godt den kanten du har tegnet inni kortet. :o)

    SvarSlett
  3. Utrolig flott kort :) Motivet er så fint, har det jeg ogs :)Men dessverre altfor lite brukt. Du har pyntet så fint og så er det så flott med de perlene du bruker rundt kanten :) Klem Rita

    SvarSlett
  4. So beautiful card,I love the image and the colours.
    So gorgeous papers and the details.


    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  5. Oh how Perfect I love it, you really have done beautiful work! Thanks so much for sharing at Magnolia Down Under this week:-)
    Hugs
    Karen
    xxx

    SvarSlett
  6. beautiful card great colouring thanks so much for joining us at MDUC this week
    hugs sara x x

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-