torsdag 16. august 2012

DT North Star Stamps - Album

Jeg har laget to album til å ha sommerbilder i.


Det ene albumet skal jeg gi bort til noen som var her på ferie i sommer.....
Jeg har brukt Zutter-maskinen til å lage albumet.


Inni albumet har jeg stemplet med dette flotte stempelet fra North Star Stamps; Vennskap
Jeg har brukt blomster fra WOC, masse forskjellige bånd, perlebånd, ramme og stickles.
 Dies er fra Marianne Design.


Jeg legger albumene til utfordringene hos:





God helg!


10 kommentarer:

  1. Randi,
    Beautiful album!
    Imagine spending the holidays with you and still win this beautiful gift!
    I also want to win!
    Good weekend to you too!

    SvarSlett
  2. Nydelige album med fine bånd og stempler:)
    Ønsker deg en fin helg, når den kommer:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Kjempenydelig album, jeg elsker rammen og de lekre perlene og blomstene. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. This is so wonderful.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  5. Første jeg tenkte med engang jeg så kortet..åhh sååå nydelig..åhh såå Nydelig!!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  6. Nydelige album du har laget.
    Eskene i forrige innlegg er bare helt nydelige de også.
    Ønsker deg en fin dag.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  7. Et utrolig vakker album, Randi:O))
    Tusen takk for din deltagelse i stampartic urfordringen

    SvarSlett
  8. Nydelig :) Takk for at du deltar i Ett trykks utfordring ♥

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-