fredag 15. juni 2012

Konfirmasjonskort

Det går utrolig tregt med scrappingen for tiden..... 
Men, i dag har jeg laget dette kortet, samtidig som jeg spiller litt Wordfeud.....


Kortet måler 15 x 15 cm. 
Jeg har brukt perlebånd, Sticklesog dies. Stemplet foran er fra Stempelglede. 


Jeg har brukt hvit kartong og mønsterpapir fra Tim Holtz.
Jeg har brukt blomster fra bl.a. Wild Orchid Crafts.


Inni kortet har jeg festet bånd under kartongen for å holde en pengeseddel på plass. 


Teksten inne i kortet er fra North Star Stamps. Dette stempelet finnes også for jente. 


Jeg legger dette til utfordringen hos:



God helg!

7 kommentarer:

  1. WAUW this is just sooooooooooo absolutely stunning Randi. I always love blue colors, but this is so bright and clear in the color too and the work on this card is soo amazing, so in the end this project is just simply perfect in any way, I absolutely LOVE it.

    SvarSlett
  2. Vakkert Randi! Du er så flink til å dansere blomstene, og utrolig lekkert med perlene! Flere som er hekta på wf;)
    Ønsker deg en god helg!
    Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  3. This is so wonderful.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  4. Jag bara älskar dina fina kort. Jättesmart idé med pengarna inuti kortet.
    Kramar
    Dorpan

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-