onsdag 27. april 2011

TUSEN TAKK!

Jeg har laget et kort som en god venninne skal få.

Kortet måler cirka 12 x 15 cm. Jeg har brukt MS-puncher rundt kantene.

Motivet er fra Lunagirl, og skrevet ut på Bazzill-kartong. Jeg har hatt Glossy Accents over motivet for å få frem krakeleringen.

Inni kortet har jeg brukt et tekststempel av ukjent produsent. Har stemplet kantene med stempel fra Inkadinkado.
Jeg har brukt mønsterpapir fra Tim Holtz, Spellbindersrammer, blomster og Stickles.



HA EN FLOTT DAG!


8 kommentarer:

  1. Så nydelig, Randi. Herlige de papirene fra TH :-) Nydelige farger, og flott motiv.

    SvarSlett
  2. Hvor er det smukt... sikke en fin kant punch. Og så fin du har stemplet inde i kortet!!!

    Ha en dejlig aften

    SvarSlett
  3. Så vakkert. :) Nydelig motiv, og så lekkert med den pucha kanten og swirlene rundt skrivefeltene.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  4. Aldeles nydelig kort Randi!
    Lekre farger og pynt:) Vakkert motiv også.
    Klem:)

    SvarSlett
  5. ET nydelig kort i lekre farger med flotte detaljer!
    Ha en fin kveld! KLem Laila.

    SvarSlett
  6. So wonderful card Randi,I love the image and your papers.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  7. Så koselig dette var, mottagerern ble nok veldig glad regner jeg med

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-