mandag 20. desember 2010

TIL JULEAVSLUTTNING

Da jeg fikk spørsmål fra min sønn på 9 år om jeg kunne noen esker som han kunne gi bort på juleavslutning, svarte jeg så klart: "JA". Jeg synes det er en fin tradisjon.
Samtidig legger jeg denne esken ut på utfordringen som Kort og Godt har i desember.
En del av blomstene er fra Kort&Godt, perlestråene også.
Jeg har brukt tekststempel fra Inkido.
Tutorialen på denne esken finner du HER.
Kantene er svertet og fått litt stickles på seg.
Jeg har brukt rondeller til "føtter" og som pynt foran på esken.


HA EN SUPER-FLOTT DAG!


8 kommentarer:

  1. Nydelig eske igjen. Gleder meg til å følge med på alt det flotte du lager inn i et nytt år.
    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Åååå nå er det lenge siden jeg har vært innom og beundret de lekre eskene dine. Denne var jo som en drøm, nydelige farger og lekkert pyntet som alltid. Sløyfen var jo såååå lekker! ♥

    Kos deg masse i førjulstiden!
    Klem Kari

    SvarSlett
  3. Simpelt hen bare for lækkert

    Ha en dejlig kold dag

    SvarSlett
  4. Nydelig som alltid og så fine små gaver.

    Ønsker deg en riktig GOD JUL
    klem :)

    SvarSlett
  5. ÅHHH så gullig liten ask och va rart av din son!! =) Man blir ju så glad av en hemmagjord fin liten sak och när det är du som gjort dom lär dom ju bli extra glad för dina askar är ju bara finast i världen!

    Ha en skön jul
    Kram Maritha

    SvarSlett
  6. НЕОБЫКНОВЕННАЯ КРАСОТА! СКАЗКА! ПРОСТО ПОТРЯСАЮЩЕ КРАСИВО!

    SvarSlett
  7. De eskene dine er så flotte alle sammen, nydelig og delikat.
    ha noen fine førjulsdager ;-D

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-