torsdag 30. september 2010

DT Inkido- ESKE MED KORT

Jeg har laget et sett med eske og kort.

Jeg har brukt mønsterpapiret: Julspets.
Jeg har pyntet med forskjellige blomster fra Inkido.
Jeg har hatt stickles: Silver rundt kantene på esken og kortet.
Rundt metall-ornamentet har jeg festet strass.
Oppe på esken har jeg festet en sølvramme som jeg har printet ut "Takk!" og festet.
Kortet er et "lag-på-lag".
Alle produktene som er brukt finner du hos Inkido.



Jeg har vært en uke i Tyrkia nå med opp mot 40gr i skyggen..... VARMT!
Nå gleder jeg meg bare til å kaste meg ned i papir og pynt igjen....


HA EN SUPER HØST-DAG!

10 kommentarer:

  1. noe så vakkert, dette var virkelig veldig pent!
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  2. Åhh dåån..hva skal jeg si?? Settet er rett og slett VAKKERT. Lekre papirer og den pyntet på låsen var jo helt fantastisk fin. Kjenner at det er på tide å lage en eske igjen;)
    Tipper det var deilig med litt sol og varme..har nettopp kommet hjem fra varme Kypros og hadde lyst å krype tilbake igjen da jeg kom hjem til brrrr iskaldt hus.
    Klemmer fra Wenche :0)

    SvarSlett
  3. Åååå så nydelig da, du imponerer meg stadig med dine flotte kreasjoner :) Nydelig pyntet denne gang også :)

    ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Fantastisk nydelig.
    Elsker alle disse eskene dine :):):)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Wow, så lekkert!! Utrolig flott alt sammen:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Jeg blir aldri lei av de vakre eskene dine! Utrolig flott denne også:) Og kortet var nydelig!!! Lekre farger og herlig med lag på lag.

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  7. Nydelige esker du lager, Randi!!

    SvarSlett
  8. So wonderful card and box Randi,I love the image and your papers.
    So beautiful details.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  9. Fantastisk nydelig, Randi.
    Ønsker deg ei riktig god helg.
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-