fredag 11. juni 2010

TRAVLE DAGER

Ja her i huset er det travle tider. Noen ganger skal alt skje på en gang. Avsluttning på Kulturskole, bursdagsfeiring (har fått en 9-åring i huset), bryllupsdag og mer. Men, over helgen går vi roligere tider i møte.

Jeg var oppe klokken 06 i dag tidlig. Måtte ha ferdig et bursdagskort.

Kortet måler 15 x 15 cm.

Jeg har brukt Tim Holtz mønsterpapir. Jeg blir liksom ikke lei dem....

Kortet er pyntet med bling, blomster, brads og glitterlim. Tekst-stempelet er stemplet med brunt blekk, og embosset med clear embossing-pulver.

Dette kortet legger jeg inn hos Nordsalten-hobbyklubb. Utfordring #8 er FLOWER POWER.
hjdghjdghjdhgj
HA EN FANTASTISK HELG!



11 kommentarer:

  1. Igjen et nydelig kort fra deg :)Så flotte de arkene er, tror nok jeg må skaffe meg de jeg også.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Dette kortet er nydelig, Randi! Liker blomstene veldig god (god avveksling fra 'alle' rosene), og du har nok en gang plukket papir og pynt som passer så flott sammen!
    Meld deg på utfordringen vår hos Nordsalten med dette kortet, da vel - vi har «Flower power» som tema denne gangen.
    Ha en super helg!
    ♥ Marianne

    PS. Kommer «innom deg» i mrgen også, skal lage en eske og trenger inspirasjon. :)

    SvarSlett
  3. Lekkert! Virkelig nydelige farger. :)

    SvarSlett
  4. Et flott kort til en heldig jubilant:-) Nydelige mønster ark fra TH!

    Ha en riktig god helg! Klem Laila.

    SvarSlett
  5. What a wonderful card Randi!! I love this Tim Holtz paper that you use. Have a nice weekend :o)

    SvarSlett
  6. Et lekkert kort, som alltid! Nydelige de mønsterarkene:)
    Ha ei flott helg!
    klem:)

    SvarSlett
  7. Dette ble rålekkert! Nydelig mønsterark!

    SvarSlett
  8. Så nydelig, Randi!! Herlig den blåfargen og mønsterarkene er nydelige.

    Ha en riktig god helg!!
    Klemmer fra Wenche :0)

    SvarSlett
  9. takk for en fantastisk reise i din blogg. trodde jeg alerede hadde en favoritt blogg,men ser jo at jeg nå har funnet en ny:)

    SvarSlett
  10. Kjempeflott bidrag!! Nydelig...

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk...

    Klem
    -Gro-
    aka Plundis

    SvarSlett
  11. Igjen - rålekkert! Morsomt at du ble med på utfordringen!
    Har sett mye på tutorialene dine i helgen, og har gitt bort en eske som ble meget godt tatt imot! Takk for all hjelp som jeg har fått på sidene dine. :)
    ♥ Marianne

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-