torsdag 24. juni 2010

GAVE-ESKE X 4

Da er skole-ferien startet her! Jammen begynte den fint også; strålende vær og 24 gr.

Gutten min på 9 år hadde avsluttning i går. Han spurte god tid i forveien om jeg kunne lage en eske til hver av lærerne som han hadde på trinnet. (Hva gjør man ikke for en liten gutt....)



Restultatet ble dette.


Jeg lagde alle eskene lik, kun med litt fargeforskjell på blomster, perler og brads.



Rundt kanten på esken er det festet blonde.



Eskene måler 9 x 7 cm, og er 4 cm høy.



De har alle fått håndtak på seg. Disse måler 30 x 2 cm.



"GOD SOMMER" er skrevet ut på PC. Dette er så staset ut med Spellbinders-ramme. Som vanlig har jeg pyntet med glitterlim.


Inni hver eske lå det en pose drops.



HA EN FLOTT KVELD!





11 kommentarer:

  1. Å herlighet, så fine sommergaver :)

    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  2. Disse er aldeles nydelige :-)

    SvarSlett
  3. Nydelige esker og veldig koselig tenkt av gutten din.... :)

    SvarSlett
  4. Så koselig gjort av gutten din. Tenker det var noen fornøyde lærere som mottok disse vakre eskene dine. :)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  5. Dette var den ultimate lærer gaven!! Vil tro det var fire ganske fornøyde på avslutningen. Disse eskene var kjempe flotte, og nydelig dekorert!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  6. WOW, så lekkert.
    Skulle gjerne vært lærer i klassen til sønnen din.....
    Nydelig pyntet alle fire.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  7. Åh... så nyyyyydelig! Å for en fin tanke av en liten gutt på 9 år... Jeg er imponert! Å det tenker jeg lærerne også var! WOW så lekkert. Tenk å få slik en gave! :)

    SvarSlett
  8. Disse likte jeg VIRKELIG! Ja, det var virkelig snillt og omtenksomt av han og han visste nok hvem han måtte spørre for å få til noen skikkelig flotte sommergaver! :o) Nyydelige farger og så synes jeg eskene er så fancy utformet! ;o) Stor klem og god helg!

    SvarSlett
  9. Ohhh wowww Randi,What a beautiful box,s.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  10. Knallfine, og for en kjekk overraskelse for lærerene da!!

    SvarSlett
  11. wow wat maakt u leuk doosjes,ga het zeker eens proberen,maak me gelijk volger bij u.
    lieve groetjes marian

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-