onsdag 28. april 2010

UTFORDRING #81 HOS SUKKERSÖTT

Jeg hiver meg med på enda en utfordring. Denne gang hos SUKKERSÖTT.
Utfordring #81 hos Sukkersött er RAM DET INN.
Jeg har valgt å ramme inn et vindu på denne esken. Stemplet først med stempelmotiv og staset dette ut med spellbinders-ramme.
Som lås har jeg laget en flipp med magnet bak.
Esken måler 9 x 9 cm og er 3 cm høy. Har svertet kantene og hatt på stickles.

Jeg har brukt;
-Bazzill og stiv kartong
-perlebånd
-halvperler
-ink
-bling
-stickles; Gold Rod
-stempel
-gelantinplate
-magnet
HA EN SUPER DAG!

11 kommentarer:

  1. Så stilig med det perlebåndet rundt hele og "glass"vindu på toppen! Lekker eske altså! ♥

    SvarSlett
  2. Nydelig eske med flott vindu og fint perlebånd rundt.

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott, IGJEN.....
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Kjempeflott eske!
    Tusen takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for den koselige kommentaren i bloggen min:) Må bare si det samme til deg: blir aldri lei av disse vakre kreasjonene du lager! Og denne esken er ikke noe unntak. Skjønner ikke hvor du tar ideene fra!! Så lekkert med vinduet i lokket. Og perlekanten rundt er nyydelig.

    Ha en fin kveld!

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  6. Den er super rålækker, flot dekoreret, har du manualen til æsken eller et link, jeg er nød til at forsøge mig sådan en æske.
    knus Pia

    SvarSlett
  7. Rett å slett rålekkert Randi :)
    Ha en fin dag!
    God klem

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-