fredag 5. mars 2010

GAVE-ESKE

Fikk lyst til å prøve å lage noe anet enn en firkantet eske.

Resultatet ble denne .

Jeg staset ut en oval spellbindersramme og gikk ut fra denne. Esken er laget av stiv kartong og Bazzill-kartong.
Festet mønsterpapir utvendig. Esken er cirka 11 cm høy og 9 cm i diameter.
Har brukt stempler fra Stempelglede som er staset ut med spellbindersrammer.
Ovenfor vises lokket som er litt større i diameter enn selve esken.

Jeg har brukt:
-Bazzill- og stiv kartong
-mønsterpapir
-perlebånd og pyntebånd
-krystaller
-stempler
-sverte
-glitterlim
-blomster
-puncher
Ha en riktig god helg!

12 kommentarer:

  1. Den er helt super.
    Du er dronningen av esker og bokser det er helt sikkert. Det er gøy å prøve litt andre ting også.
    Det er gøy å følge deg får mye inspirasjon.
    Stilen din er så smakfull og delikat, helt utsøkt er den...
    Klem
    Ha en fin helg, klem:)

    SvarSlett
  2. Dette er du en tusenkunstner på...finner alltid noe flott i bloggen din:)

    SvarSlett
  3. En ny variant av en eske hos deg, var gøy å se;)
    Det kommer ut så masse flott innspirasjon fra deg, og det takker jeg masse for at du vil dele dine flotte kunstverk med alle oss som ivrig følger med når det kommer noe nytt fra deg:)
    Ømsker deg en kreativ og super helg!
    Clemzy KarinD

    SvarSlett
  4. Så lekkker boks. Masse herlige detaljer, har virkelig sansen for stilen din og er glad jeg fant denne bloggen!

    SvarSlett
  5. WOW!! This is amazing!! Very beautiful!!

    SvarSlett
  6. Ååååååååh, VAKKER!!! Så herlig! Du er søren meg så flink du, enten det er esker eller bokser, firkanta eller runde! Nyydelig!
    Klem

    SvarSlett
  7. Åhhh, du er helt fantastisk på esker!!
    Denne var helt nydelig :)

    SvarSlett
  8. Helt nydelig igjen! Spiller ingen rolle om det er rund eller firkantet, ingen lager så vakre esker som deg:)

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  9. For en flott eske! Er kjempeimponert over at du har laget den fra «scratch» og ikke bare pyntet en eske du hadde.
    Papiret er herlig, og detaljene på esken bare nydelige!
    Ha en super uke!
    ♥ Sakkalo ♥

    SvarSlett
  10. hvor er det en nydelig box så flot pyntet

    SvarSlett
  11. Denne var utrolig flott!! Nydelig pyntet!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  12. Åh jøye meg, så mange vakre esker og bokser du lager. Helt klart at jeg skal innom her igjen, så jeg legger meg til som følger!

    Klem Wenche :0)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-