torsdag 3. september 2009

UTFORDRING #50 HOS SUKKERSÖTT

Jeg kan vel trygt si jeg er blitt hekta på disse Magnolia-stemplene...... Jeg har laget dette kortet til utfordring #50 hos Sukkersött.

Jeg har malt motivet med Distress Ink. Pyntet med blonde, blomster fra Mulberry, perler fra Kaiser og stempel fra Cecilie Lundestad, Papirloftet. Rundt kanten har jeg sydd med symaskin. Papir fra en gammel bok, kartong fra Bazzil og mønsterpapir fra Anna Griffin.

Bladene er staset ut med puncher og tatt på litt glitterlim.




5 kommentarer:

  1. Så nyyydelig! Flotte farger, og fargelegging og så lekkert med de rosene :O)

    SvarSlett
  2. Herligt Magnolia-kort, Randi! :) Du er flink til å fargelegge, må jeg si!

    SvarSlett
  3. Herlighet for et nyydelig Magnolia kort Randi!! Flott malt og så lekre papirer! Takk for at du linker, her er masser av inspirasjon:))) Og tusen takk for gode ord på bloggen min, det varmer!!
    Klem, Camilla.

    SvarSlett
  4. Beautiful! :D Morsomme figurer - likner litt på noen jeg kjenner, faktisk :P

    SvarSlett
  5. nyydelig;D!! Magnolia stemplene er sååå herlige!
    Ha en super duper helg!!!
    klem ida:o)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-