torsdag 17. september 2009

SPIKERESKE

For en tid tilbake pyntet jeg min første eske. Det var en eske som det hadde vært spiker i. Fant ut at jeg ville gjøre noe ut av den.

Nedenfor er et bilde av hvordan den så ut fra starten av.
Jeg malte den med akrylmaling fra MM. Så hadde jeg på glossy fra MM. Litt glitterlim, svertet kantene med Ink i forskjellige grønnfarger. Stemplet "bare til deg" på sirkel skåret ut med Silhouette maskin. Bladene er også skåret ut med Silhouette. Blomstene er fra Mulberry, perlene fra Kaiser og pyntenålen fra Papirloftet.

Usikker på hvor båndene er kommet fra.

Tok litt glitter på blomstene og swirlen.
Det er jo en del saker og ting som kan resirkuleres....................
Ha en flott kveld!



2 kommentarer:

  1. Den var helt super !!!!
    Jeg tok nettopp vare på noen av eskene som mulburry blomstene til Papirloftet kommer i. De er jo helt blanke, så der er vel mulighetene uendelig store.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Den er bare rålekker. Herlig med alt gull glitteret

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-