fredag 28. august 2009

UTFORDRING #50 HOS SUKKERSÖTT

Hos Sukkersött denne gangen var utfordringen å lage noe etter en skisse. Jeg endte opp med dette kortet.
I forrige uke shoppet jeg hos Papirloftet. Kjøpte noen flasker med Distress Ink. Ville prøve meg på denne maleteknikken. Ovenfor er det første kortet jeg har malt med Distress Ink. Ser jeg må øve meg mye mer for å få et godt resultat. men, det var skøy.
Har brukt bazzill, Mulberry blomster fra Papirloftet, perler fra Kaiser, blonde, bånd, sverte og et lite hjerte. Har også brukt stempel fra Inkadinkado. Har også brukt litt hyssing og restepapir. Magnolia stemplet fikk jeg låne av en venninne. Har ingen slike selv. Synes bare de er helt nydelige.


8 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort i herlige friske farger.
    Du er et naturtalent med Distress Ink ser jeg, første forsøk er knallbra. Jeg føler at jeg ikke får dreisen på det. Selvsagt er det noe bedre enn for en stund siden, men, men.., øvelse gjør mester er det noe som heter....- så jeg øver og øver...
    HA ei flott helg.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort! Flott fargelagt og pyntet!

    SvarSlett
  3. Herlig kort, Randi :) Likte veldig godt ditt første forsøk med distressen! :)

    SvarSlett
  4. nyyydelig;D;D!!
    *klem*

    SvarSlett
  5. synes du har fått til malinga med Distress Ink kjempebra jeg :o) og så flott kort

    SvarSlett
  6. Så nydelig kort! Du er flink til å fargelegge.

    SvarSlett
  7. Lekkert kort i skjønne farger:) Ingen ting å si på fargelegginga di, det får du godt til:)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-