fredag 14. august 2009

FREDAG OG "GAVE-DRYSS"

Herlige fredag!!!

Jeg lagde en ny eske i går. Dette er egentlig nok en tea-eske som ble malt og krakkelert. Blomster fra Papirloftet. Bladene og sommerfuglen er skåret ut med Silhuette.








Jeg har brukt krakkelering fra Tim Holtz. Dette er første gang jeg bruker "ferdig-krakkelering". Veldig lettvint, og spennende å se hvordan resultatet blir etter hvert.






Denne esken har jeg fylt med nyyyyydelig Stratos sjokolade. Denne skal jeg gi til en som har vært veldig hjelpsom de siste dagene.... Jeg har jo nylig startet å blogge, og vet ikke helt hvordan jeg skal linke, legge ting i margen osv. Men, da har jeg en veldig snill nevø som har hjulpet meg- Tusen takk for all hjelp Tor Erik!!!




Neste gave vil jeg gi bort til Ida. Da jeg la ut de første bildene på bloggen, bestemte jeg meg for at den første som la igjen en kommentar, skulle få en tilbakemelding fra meg. Derfor har jeg plukket sammen litt av saker og ting som jeg skal sende til henne. Tusen takk for hyggelig kommentar Ida!


Så vil jeg bare ønske alle en riktig god helg!





3 kommentarer:

  1. Riktig god helg til deg også! Er en smal jobb å fikse "gadget'ene" da... smart du er som leter og finner inspirasjon på andre sider - er jo det som er arbeidet! Nydelige håndverk lager du også! Stor klem!

    SvarSlett
  2. Hei!!;D
    tusen, tusen takk for den flotte gaven!! jeg gleder meg til den kommer i postkassa!!;P
    Klem ida:o)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så lekker eske du har laget! Kjempefint med krakkeleringen.
    Tusen takk for hyggelig besøk og kommentar i min blogg. En riktig god helg til deg!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-