fredag 24. april 2009

Dekorert ramme - "Step-by-Step"

Jeg har laget en fremgangsmåte på denne dekorerte rammen.
 
 
Jeg har brukt en gullfarget ramme som jeg har spraylakkert med hvit hobbylakk.
Jeg har sprayet på 2 - 3 lag.

 
Når lakken har tørket har jeg malt på Crackle Paint enkelte plasser på rammen.
(Jeg har ikke malt hele rammen).

 
Et nærbilde under viser resultatet etter at malingen er tørket.

 
Deretter har jeg limt på perlebånd. Her har jeg brukt limpistol.

 
Når jeg skal dekorere med  blomster begynner jeg alltid med å feste de største blomstene.

 
Deretter tar jeg de mellomste, og til slutt de minste blomstene.

 
Når alt er limt på legger jeg litt Crackl Paint på blomstene.

 
Resultatet etter at malingen er tørket.

 
Når alt er tørket legger jeg på litt Star Dust på blomstene.
Tekststempelet finner du hos Vilda Stamps.

 
Lykke til!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-