onsdag 28. november 2012

Gaveeske med sjokoladekuler - studio75.pl

Her har jeg laget en gaveeske med plass til 4 Ferrero Rocher-kuler.
 
 
Mønsterpapir kommer fra studio75.pl, også bokstavene oppe på esken.
Jeg har brukt winter time 4 på utsiden av esken, og winter time 6 på innsiden.

 
Esken måler 8 x 8 cm og er 3,5 cm høy.

 
Under lokket har jeg stemplet med stempel fra North Star Stamps.
Ellers har jeg brukt perlebånd, dies fra Magnolia, Bazzill-kartong, Stickles og Spellbindersrammer.
 
 
Jeg legger denne til utfordringen hos:
 
 
 
Ha en super dag!
 

8 kommentarer:

  1. What a beautiful box.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  2. I adore your beautiful chocolate gift box and the sentiment is priceless! I totally agree with that sentiment...hahahaha!

    SvarSlett
  3. Nydelig eske igjen. så koselig med slike smågaver.
    klem :)

    SvarSlett
  4. NYDELIG Randi - du og flotte esker er et "must" :) KLEM

    SvarSlett
  5. Helt nyydelig! Vakker liten gave! :)

    SvarSlett
  6. Aldeles nydelig sjokolade eske og en så fin gave å gi bort:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  7. nydelige eske :) heldige den som får den :)
    Graciela

    SvarSlett
  8. Superfin lille chokoladeæske. Du laver altid så smukke detaljer!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-