fredag 25. mai 2012

DT North Star Stamps - Papirpose

Putt pakken i posen!


Jepp, her har jeg pyntet en papirposte til en guttekonfirmant. Det er bare å putte pakken oppi.
Jeg har bruk tekststempel fra North Star Stamps
Minner om utfordringen; Konfirmasjon - som du kan lese mer om HER


Jeg har laget et kort på fremsiden av posen. Kortet holdes lukket med små magneter som er skjult.
Jeg har brukt mønsterpapir fra Maja Design, blomster fra bl.a. WOC , perlebånd, MS-puncher og 
dies fra Magnolia. Jeg har også brukt tyll med sølv i. 


Jeg legger denne til utfordringen hos: 




GOD HELG!

7 kommentarer:

  1. What an incredibly gorgeous gift bag, a gift in itself! Love this amazing work of art!

    SvarSlett
  2. So wonderful bag.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  3. a pretty bag, so elegant
    hug anneke

    SvarSlett
  4. En fin papirpose du har laget til en konfirmant:)
    Stilren og fin til gutt.
    Ønsker deg en strålende pinse:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  5. J'aime beaucoup ce petit sac si shabby pour offrir un cadeau.

    SvarSlett
  6. Beautiful creation sweetie, looks fabulous, thank you for joining us at WOC this time ♥ Pops x

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-