tirsdag 24. april 2012

Konfirmasjonskort til jente

Et rosa konfirmasjonskort.


Kortet er pyntet med blomster fra WOC. Disse har fått litt hvit Crackle paint og Star Dust over seg. 


Jeg har brukt mønsterpapir fra Tim Holtz. Stemplene jeg har brukt er fra Stempelglede. 

 Jeg har pyntet med perlebånd på fremsiden av kortet. 
Kortet holdes lukket med et bånd. 


 Inni kortet har jeg festet en seddelring som man kan feste en pengegave inni. 
Beskrivelse på seddelring finner du her


Jeg legger kortet til utfordringen hos: 





HA EN FIN DAG!


12 kommentarer:

  1. Det var kjempe lekkert ♥

    Klem, Veronique

    SvarSlett
  2. For et vakkert kort!
    Elsker den glossy looken på blomstrene,
    og de flotte fargene. Nydelig med perler.
    For en flott og smart måte å lage pengeholder på!

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Som altid et utroligt smukt kort fra dig.

    Knus

    SvarSlett
  4. Nydelig som alltid:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  5. Så nydelig! Rosa er jo min favorittfarge, så da blir jeg ekstra betatt.

    SvarSlett
  6. Wow, this is so beautiful! What an amazing piece of artwork. Thanks for joining us at Fab N Funky this week!

    SvarSlett
  7. Fantastisk delikat og lekkert:-))

    SvarSlett
  8. This is so wonderful.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  9. Utrolig lekkert kort til konfirmant! Nydelig pyntet på alle sider:)
    Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  10. Ååå så lekkert kort ♥♥♥
    Nydelig gjennomført og lekkert pyntet!
    Takk for at du deltar hos WOC denne gangen.
    Klem, Anne

    SvarSlett
  11. WOW! Jättevackert kort

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania.
    Kram Nelle

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-