onsdag 18. april 2012

DT North Star Stamps- Gratulasjonskort

Her har jeg laget et gratulasjonskort.

 Stempeltekstene er fra North Star Stamps . Detaljer finner du her.


Jeg har brukt dies fra Marianne Design , Blad: LR0227 og Sommerfugl: LR0158.


Kortet er et staffelikort og måler 15 x 15 cm. 
Jeg har laget et skrivefelt inni kortet, under tekststempelet. Dette holdes lukket med skjulte magneter.


Jeg har festet en liten silkehempe for å åpne skrivefeltet. 


Mønsterpapir fra Tim Holtz og blomster fra WOC .


Sommerfuglen og blomstene har fått Star Dust over seg. 
Ellers så har jeg pyntet med perlebånd, halvperler og glitterlim. 


Teksten er stemplet med brunt blekk og embosset med clear embossingpulver. 


Jeg legger dette kortet til utfordringen hos: 



HA EN FIN DAG!

15 kommentarer:

  1. Et helt fantastiskt smukt kort du har lavet - som altid. Så mange lækre detaljer og skønne farver! Nu vil jeg kigge lidt på hvad du mere har lavet siden jeg var her sidst.
    Knus.

    SvarSlett
  2. Vannvittig flott kort, som alltid......
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Kæmpe nydeligt i skønne farver og så lækkert dekoreret med fine blomster
    Klem fra Lissy

    SvarSlett
  4. kolejne cudo ! Twoje prace są tak piękne, że nie można oderwać od nich oczu.
    Pozdrawiam serdecznie z Polski :)

    SvarSlett
  5. Et nydelig og flott kostaffelikort:)
    klem bente:9

    SvarSlett
  6. What a wonderful card.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  7. Du er virkelig i en klasse for seg, Randi!!! Et gjennomført og nydelig kort- igjen!!! Nydelige farger og så forseggjort! Jeg simpelthen elsker kortene dine!!!

    Klem, Hege

    SvarSlett
  8. Du är så duktig! vilket snyggt kort.
    Ha det gott....

    SvarSlett
  9. super fantastisk kort med så mange nydelige detaljer og farver
    knus Pia

    SvarSlett
  10. Et kjempehærlig kort i helt Randi stil:)
    Ønsker deg en strålende dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  11. Absolutely stunning my friend. I love everything you make, your such an inspiration.
    Hugs Bonnie

    SvarSlett
  12. ihh ser rigtig fint ud, super smukt og fin inspiration

    SvarSlett
  13. This is stunning, love the colour combo, thanks for joining us at Wild Orchid Crafts this time huggles Pops x

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-