tirsdag 7. februar 2012

STAFFELIKORT

Da har jeg laget mitt første staffelikort.

StampARTic har en utfordring som jeg tok: 


Jeg har aldri laget staffelikort før, så nå var det på tide å prøve seg på dette. 
Resultatet ble dette rosa kortet. 


Jeg har brukt mønsterpapir fra Tim Holtz og blomster fra WOC.



Jeg har laget et skrivegfelt inne i kortet. Her har jeg også pyntet med bling fra WOC .
Jeg har festet et metallhjerte sammen med blomstene hvor det står: 
Made with love


Jeg har brukt puncher fra Magnolia og Martha Stewart.
Skrivefeltet og tekststempelet er staset ut med Spellbindersramme. 
Tekststempelet er fra Vilda Stamps.
Blomstene har fått Star Dust på seg. Pyntegrenene har fått litt sverte; Creamy Brown.


Jeg legger dette kortet til utfordringen hos: 





HA EN FIN KVELD!


19 kommentarer:

  1. For å være ditt første staffelikort, så var det kjempe lekkert :)

    SvarSlett
  2. Sooo beautiful! I love your cards!

    SvarSlett
  3. oooooo! Bøyer meg i støvet! Du kan virkelig å scrappe! Aldeles nydelig!

    SvarSlett
  4. Kjempeflott staffelikort, nydelig pyntet, flott layout og tekst :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  5. What a beautiful card.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  6. Nydelig råååsa staffelikort, med en herlig tekst!!!
    Fortsatt god uke til deg:o)
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  7. Så flott og et flott stempel du hadde brukt:)

    SvarSlett
  8. Helt fantastisk staffelikort. Dette likte jeg kjempegodt:)
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett
  9. Åh, så vakkert! Nydelig tekststempel og superlekker blomsterswirl. :)

    SvarSlett
  10. Hi Sweetie It is always such a pleasure seeing your stunning creations. I am always in awe of your brilliant creativity.
    Hugs Bonnie

    SvarSlett
  11. Som vanligt har du gjort ett alldeles fantastiskt kort! Tack för att du är med och tävlar hos oss på WOC! :)

    SvarSlett
  12. Dette var nyyyydelig, så fine farger og nydelig pyntet.
    klem :)

    SvarSlett
  13. Dette er like fantastisk lekkert som alt du leger Randi!
    Jeg er overrasket over at du ikke har laget staffelikort før:)
    Takk for at du deltar i utfordringen vår hor StampARTic, og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  14. This is so beautiful I have just found you via Gunn, and Im pleased I did what wonderful work you do stunning huggies June xxxxx

    SvarSlett
  15. Så flott et staffelikort du har laget.
    Ha en fin morsdag.
    Klem :)

    SvarSlett
  16. Wow, this is beautiful! I love the sentiment! Gorgeous work.
    Thanks for joining us at Wild Orchid Crafts!
    Hugs, Mindy

    SvarSlett
  17. HI sweetie this is very pretty, thank you so much for joining us at Wild Orchid Crafts this time, hugs pops x

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-