mandag 13. februar 2012

ENDA ET STAFFELIKORT

Ja da ble det enda et staffelikort.
 Utrolig gøy å lage!


Jeg har brukt blomster og bling fra WOC.
Jeg har hatt på litt Crackle Paint og Star Dust. 


Stempelteksten er fra Stempelglede. 
Denne er stemplet med brunt blekk og embosset med clear embossingpulver. 
Teksten er staset ut med Spellbindersramme.

Jeg har festet litt bling "her og der" på tekststemplene. 



Inni kortet har jeg også brukt stempeltekst fra Stempelglede. 
Under tekststempelet har jeg laget et skrivefelt. Dette holdes lukket med små magneter som jeg har skjult under mønsterpapiret. 
 



Jeg har svertet kantene med Creamy Brown. 



 Jeg legger dette kortet til utfordringen hos:





HA EN FLOTT UKE!


22 kommentarer:

  1. Nydelig Randi
    Du er bare så dyktig

    SvarSlett
  2. Et fint kort i fine farger, flotte danderete blomster og ark:)
    Ønsker deg en fin uke:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Åååh sååå flott!!! Herlige tekster og nydelig pyntet, fiffig løsning på hvor man kan skrive en hilsen :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  4. Nyydelig easel-kort i herlige pastell farger!

    SvarSlett
  5. Fantastisk vakkert, og flott løsning med skrivefeltet:)
    Takk for koselige kommentarer i bloggen min.
    Mine nye Marianne dies stanser godt de, så jeg har ikke noe problem. Men har du prøvd å legge på et eller to lag med kartong oppå platene? Det er ofte ikke så mye som skal til.
    Håper du får det til!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  6. Soooooooooooooo stunning!
    hugs
    kim x

    SvarSlett
  7. Vakkert, Randi! Men det er jo ikke noe nytt når det kommer fra deg! Du lager de lekreste kort og de er bestandig gjennomførte fra begynnelse til slutt! Jeg vet ikke om noen andre som finner på så mange lure løsninger som det skjulte skrivefeltet ditt. Rett og slett genialt!

    Klem Hege

    SvarSlett
  8. Randi this is just so beautiful and my word I don't know why I've not been around here for ages cause I have missed so much awesome work just super! Chanelle xxx

    SvarSlett
  9. Nydelig kort med delikate farger og flott pyntet!
    Så fine tekststempler du har brukt.Er det Stempelglede som har disse?

    Torill

    SvarSlett
  10. This is so beautiful ... I love your colour pallette and floral arrangement is stunning ... fabulous detailing!
    Thanks for joining us this week at Our Creative Corner!!!

    SvarSlett
  11. Åååååå, dette var virkelig nydelig!

    SvarSlett
  12. What a gorgeous card! I love all the flowers and the sentiment is simply beautifully done! Great card, and thank you for playing along with us @ OCC.

    SvarSlett
  13. Love the design on this card...so wonderful! The flower bouquet is gorgeous as well...really a striking card! Thank you so much for joining us this week at Our Creative Corner...fabulous!

    SvarSlett
  14. HI sweetie this is very pretty, thank you so much for joining us at Wild Orchid Crafts this time, hugs pops x

    SvarSlett
  15. All I can say is WOW, Randi! There is so much beautiful detail on every inch of your card. I just love the easel design and the extra folded detail on the card base. So pretty! Thanks so much for joining us this week at Our Creative Corner! :)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-