tirsdag 14. februar 2012

EASEL CARD/ STAFFELIKORT

Jeg fortsetter i "staffelikort-modus"........ Dette er mitt tredje staffelikort.
Dette ble et "VELKOMMEN TIL VERDEN"-kort. 


Motivet er printet ut på Bazzill kartong og staset ut med Spellbindersramme.
Kortet ble et "lag-på-lag-kort". 


Jeg har pyntet med perlebånd, blomster og bling fra WOC og dies fra Magnolia. 



Også på dette kortet har jeg laget et skrivefelt under tekststempelet. Tekststempelet er fra Stempelglede.  
Dette holdes lukket med skjulte magneter under kartongen.


Jeg har også brukt hjørne-dies fra Marianne Design. 
Har hatt på litt Star Dust på blomster og de utstasede pyntegrenene. 


Jeg legger denne til utfordringen hos: 






Tusen, tusen takk for alle hyggelige kommentarer!

HA EN SUPER DAG!

14 kommentarer:

  1. ÅÅÅ så nydelig dette kortet ble:)
    Er så lekkert med disse pærlebåndene, du har rundt på mange av dine flotte kreasjoner:)
    Ønsker deg en fin tirsdag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  2. Vannvittig flott.....
    Nydelig med lag på lag....
    Og alle perlene....
    Klem fra kaia

    SvarSlett
  3. Dette kortet var bare fantastisk nydelig.
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  4. Stunning creation, love all the pearls you have used & all those layers look great!

    Thank you for sharing with us at CES Challenge this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    SvarSlett
  5. Jeg bliver lige så begejstret hver gang jeg kigger ind til dig Randi. Du mestrer noget i dine kort ingen andre kan.
    SÅ smuk.

    Knus og kram herfra

    SvarSlett
  6. Så nydelige sarte farger, jeg elsker blomstene og perlene. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  7. Noe så vakkert, Randi! Du kan fortsette å lage Staffeli-kort hver eneste dag om du vil, for dette er det virkelig verdt å hvile blikket på! Jeg er stum av beundring!!!!

    Klem Hege

    SvarSlett
  8. Stilrent og nydelig kort!Er så fint det babymotivet.Har du funnet det på nettet?

    Torill

    SvarSlett
  9. WOW!! Helt underbart kort!
    Kramis

    SvarSlett
  10. Lekkert som alt annet som kommer fra deg:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  11. Wow!! This is totally exquisite - love the soft delicate look. Thanks so much for joining us at WOC this time x

    SvarSlett
  12. HI sweetie this is very pretty, thank you so much for joining us at Wild Orchid Crafts this time, hugs pops x

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-