tirsdag 21. februar 2012

DT North Star Stamps - Staffelikort

Da ble det staffelikort igjen.


Det ble et gratulasjonskort med stempel fra North Star Stamps
Stempeldetaljer finner du HER . 


Jeg har pyntet kortet med blomster og bling fra WOC .


Jeg har brukt et gammelt mønsterpapir fra Prima.  


Inni kortet har jeg staset ut med kantbord fra Marianne Design
Kortet kan støttes opp foran og litt lenger bak. 


Under kantborden har jeg laget et skrivefelt. Her kan man også legge en liten pengegave skjult. 


Jeg legger kortet til utfordringen: 



HA EN FLOTT DAG!


6 kommentarer:

  1. Helt utrolig nydelig! Veldig lekkert med perlene. Og den kantborden du har brukt var veldig fin. :))

    SvarSlett
  2. Beautifull card.

    Hugs Monique

    SvarSlett
  3. WOW sier jeg bare.
    Dette var rålekkert....
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Et nydelig kort du har laget.
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Absolutely gorgeous! Thanks so much for joining us at WOC this week x

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-