mandag 16. januar 2012

DT- NORTH STAR STAMPS - Til dåpsbarnet

Det har gått litt tregt med scrappingen på det nye året, men man har jo alltid et håp om å få bedre tid etterhvert.....

Jeg har laget en dåpseske med stempler fra North Star Stamps.
Stempelinformasjon finner du her.
 
Jeg har tatt utgangspunkt i denne tutorialen

Jeg har pyntet med blomster og krystallgrener fra WOC.

På lokket har jeg festet et kort for å skrive en personlig hilsen. Kortet holdes lukket med små magneter som er skjult under mønsterpapiret og kartongen.
 
Ellers så har jeg pyntet med perlebånd, Stickles, halvperler, blonde og Star Dust. Jeg har også brukt forskjellige Spellbindersrammer. 

Jeg legger denne til utfordringen hos:
HA EN FLOTT UKE!

11 kommentarer:

  1. Ooo vilken flott ask.
    Ha det gott...

    SvarSlett
  2. Wow aldeles nydelig!
    Lekre farger og pynt:)
    Ha en fortsatt fin dag, klem:)

    SvarSlett
  3. Du har virkelig perfeksjonert kunsten å lage esker og kort i denne stilen.
    Griselekkert!

    SvarSlett
  4. Ohhh wowwww What a wonderful box.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  5. Hei, hei! Aaaaaltfor lenge siden jeg var innom her sist! Mange fine ting å kikke tilbake på og viser at du er like produktiv og flink som vanlig :o) Håper du har fått bedre tid nå etter jul og nyttår til å sette deg ned og kose deg med scrapping, kort- og eskeproduksjon! Blir lysere dager også etterhvert, så da blir det vel kanskje lettere å jobbe med det også.
    Stå på - beundrer deg enda! :o) Stor klem!

    SvarSlett
  6. En nydelig eske til dåpsbarnet...
    Dette er noe du kan ....
    Alltids like flott
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  7. Great Blog!
    Gorgeous creations and
    thanks for your tutorials!

    SvarSlett
  8. Nydelig på alle måter Randi!

    SvarSlett
  9. I was delighted with his work full of beauty and creativity. Greetings!

    SvarSlett
  10. Rålekkert! Ha en fin kveld :)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-