tirsdag 29. november 2011

ESKE FYLT MED SJOKOLADE

Denne esken har jeg fylt med masse sjokolade.
Jeg har brukt papir fra Maja Design som jeg har kjøpt hos Hjerteboden
Blomstene er fra WOC. Motivet er malt med Distress Ink. Jeg har hatt litt Crackle Paint rundt motivet, vinduet og blomstene. 
Tekststempelet er fra North Star Stamps.
Jeg har brukt litt Star Dust på motivet, blomstene og snøkrystallene. Snøkrystallene har også fått en rondell med bling inni. Til "føtter" på esken har jeg brukt dekorkuler. 
Jeg legger denne til utfordringen hos: 



HA EN FIN DAG!


15 kommentarer:

  1. OMG Randi, this is absolut gorgeous.
    Hugs, Yvon

    SvarSlett
  2. Så flott eske, nydelige farger og veldig flott fargelagt Tilda :-)

    SvarSlett
  3. Gurimalla så flott, så stilig med krakkeleringen og samtidig så vakkert :)
    NYDELIG håndarbeide :)
    Ha en fin førjulstid :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  4. Wow, så flott og nydelig laget denne var! Perfekt fargelegging og lekre farger!

    SvarSlett
  5. En nydelig eske med flotte detaljer!!

    Ha en fin adventstid!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Ytterligare en underbar ask! och det skall bli kul att se vad du tänker göra med Vildas stämplar.
    Ha det gott.....

    SvarSlett
  7. beautiful beautiful!!!..tfs..loves ya

    SvarSlett
  8. What a wonderful box.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  9. Åhh! Så himla fiiin!!
    helt ljuvlig ask...

    Kram Lena

    SvarSlett
  10. åh.... hvor er den super flot.
    rigtig god aften
    klemmmm

    SvarSlett
  11. perfect - love this tilda, so cute

    SvarSlett
  12. Such a wonderful candy box! I just love your gorgeous details!
    Thanks for joining in the WOC Challenge this time around!
    Hugs, Dena

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-